• Wim van Grinsven

Spring eruit

Hoe krijg je aandacht van mensen die allemaal druk zijn met andere dingen?


Terwijl je toch zoveel voor ze zou kunnen betekenen.


Als je klanten of andere doelgroepen iets wilt vertellen, heb je hun aandacht nodig.


Een schaars goed tegenwoordig.


Daarom is effectieve tekst zo belangrijk.


Tekst die lekker leest, en tot de laatste letter blijft boeien.


Een goed ontwerp, mooie foto's, het juiste lettertype; daarmee trek je de aandacht van je doelgroep.


Om die aandacht vervolgens om te zetten in gerichte actie of verkoop, heb je tekst nodig.


Sterke tekst.

'It's the copy that does the selling' Alle onderzoeken wijzen telkens weer op het belang van een goed doordachte, prettig leesbare tekst.

Tekst die een verhaal vertelt waarin je als lezer meegaat omdat je je serieus genomen voelt en op een prettige manier wordt geïnformeerd over zaken die je van belang acht.


Dat is de enige manier waarop je iemand langer dan een paar zinnen kunt blijven boeien.

Het is de tekst die verkoopt, en dan hoeft het niet per se over producten of diensten te gaan.


Je gedachtegoed, je ideeën, je boodschap aan de wereld; het blijft allemaal ongehoord als je het niet op de juiste manier weet te verwoorden en onder de aandacht te brengen.

Jouw verhaal een stem geven, dat is onze professie. Neem contact op voor een afspraak en krijg de aandacht die je verdient.

Stuur een mail naar info@tekstbron.nl, of bel 043 737 02 86

© 2020 Tekstbron

 

 

 

Jonkheer Ruysstraat 37

6221 VR  Maastricht

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon